Praca: Specjalista ds. obsługi pacjenta


ACS Słuchmed Sp. z o.o.
oferuje pracę na stanowisku
Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Złotów

Dlaczego my? PoSŁUCHaj:

 
Stawiamy na profesjonalizm
Łączymy siły - ważna jest współpraca
Uczymy się od siebie
Cenimy naszych pracowników i Pacjentów
Humor też się przydaje :) 
Mamy na celu dobro Pacjenta
Edukujemy, jak dbać o słuch
Dajemy radość słyszenia
 
Czym się zajmiesz?
  • telefoniczną obsługą Pacjentów w zakresie umawiania wizyt
  • bezpośrednią obsługą Pacjenta w oddziale
  • udzielaniem informacji dotyczących zakresu świadczonych usług 
  • obsługą administracyjną oddziału: prowadzeniem dokumentacji Pacjentów, dokumentacji księgowej, obsługą poczty przychodzącej i wychodzącej, składanie zamówień
  • obsługą programów sprzedażowych i kalendarza wizyt 
  • doradzaniem Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych 
  • dbaniem o wygląd oddziału
Czego oczekujemy?
  • doświadczenia (min. 1 rok) na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego lub policealnego (mile widziane kierunki medyczne)
  • sprawnej obsługi komputera 
  • doskonałej organizacji czasu pracy 
  • dokładności i sumienności 
  • mile widziane prawo jazdy kat. B
Dla Ciebie:
  • Umowa o pracę od pon. do pt., czyli w tygodniu pracujemy, a w weekendy odpoczywamy
  • Uczestniczenie w procesie onboardingu, czyli witamy na pokładzie! Jesteśmy blisko od samego początku – masz wsparcie, poznajesz swoje nowe obowiązki i zawsze uzyskujesz odpowiedzi na pytania
  • Oczywista ścieżka kariery, czyli wiesz, gdzie zaczynasz i co – przy naszym wsparciu oraz swoim zaangażowaniu – możesz osiągnąć
  • Portal pracownika, czyli wewnętrzny serwis społecznościowy, baza informacji o firmie, strukturze, procedurach, a także narzędzie pomocne w codziennej pracy
  • Dofinansowanie dostępu do ponad 1800 placówek medycznych w całej Polsce, czyli pakiet medyczny PZU
  • Ubezpieczenie grupowe, czyli poczucie bezpieczeństwa dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Świetna atmosfera w pracy
  • Program benefitów – siłownia, fitness, basen, zniżki na bilety do kin i teatrów i wiele innych, czyli nasi pracownicy mają szansę na świetną kondycję i relaks
  • Raz na 3 lata dofinansowanie do 350 zł do szkieł korekcyjnych, czyli dbamy nie tylko o słuch naszych Pacjentów, ale także o Twój wzrok :)
  • Salony akustyki słuchu w ponad 198 miejscowościach, czyli praca blisko Ciebie

Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

praca zdalna Czym będziesz się zajmować?: profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca), odpowiadaniem na pytania Klientów, udzielaniem...

Specjalista ds. usług płatniczych z językiem niemieckim

Twój zakres obowiązków Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim (infolinia przychodząca) Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta Szybkie i skuteczne...

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    If you’d like to… gain experience within customer service in one of the biggest IT companies in the world? put your language skills to practical use by having constant contact...
  • Firma:  Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    If youd like to... gain experience within customer service in one of the biggest IT companies in the world put your language skills to practical use by having constant contact...
  • Firma:  BELLEVUE POLSKA Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań - CH Posnania
    Etat, osoba dyspozycyjna ( nie student) Lynx Optique jest siecią salonów optycznych, istniejących w Polsce od prawie 20 lat! Marka narodziła się w 1968 we Francji i w...
  • Firma:  Objectivity Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    How you will work: Your people work only with you. We do not remove people from your team without consulting with you and obtaining your agreement. As a PM you are fully...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: