Praca: Asystent Kierownika Kontraktu


Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Asystent Kierownika Kontraktu

Poznań
Numer referencyjny:
WZ/IR/176/05/22
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Opis stanowiska

 

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w tym opracowanie dokumentacji projektowej dla projektów:

  • Rewitalizacja linii kolejowej nr 356 na odcinku Wągrowiec - Gołańcz - granica województwa,
  • Budowa drugiego toru kolejowego wraz z przeprawą mostową na rzece Warcie na odcinku linii kolejowej nr 354 od posterunku odgałęźnego Oborniki Wlkp. Most do stacji Oborniki Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
  • współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
  • współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
  • współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
  • współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
  • współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
  • współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
  • współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
  • dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
  • udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
  • wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średniozaawansowanym,
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego

Office Assistant

Czekamy właśnie na Ciebie . Zapraszamy do naszego zespołu SSW, kt ó ry liczy ponad 200 osób i stale rośnie . Twój zakres obowiązków Realizacja zadań związanych...

Legal Assistant

Co będzie należało do Twoich zadań? Przygotowywanie, edycja, formatowanie i sczytywanie dokumentów Nadzór nad kalendarzami członków zespołu Kontaktowanie się z sądami i...

Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

W ramach współpracy gwarantujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji – umowa o pracę lub umowa zlecenie) finansowe wsparcie w uzyskaniu...

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  SITEL Polska
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności. Praca zdalna Oferujemy:...
  • Firma:  Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Lubasz
    zaopatrzenie magazynu
  • Firma:  Medicover sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań, ul. Matyi 8
    Zapraszamy do współpracy lekarzy dentystów: Posiadających prawo wykonywania zawodu, Doświadczeniem w leczeniu aparatami stałymi, ruchomymi i/lub Invisalign® Nie wymagamy...
  • Firma:  Selgros Cash&Carry
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, prowadzenie kontroli i analizy wyników sprzedażowych, nadzór nad...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: