Praca: Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych


Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.

Obecnie do naszego Działu Usług Kadrowo-Płacowych poszukujemy osób na stanowisko

Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: ASS/KIP
W ramach współpracy gwarantujemy:
  • elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji – umowa o pracę lub umowa zlecenie)
  • finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta, w tym również dostęp do szkoleń przygotowujących go egzaminów w postępowaniu
  • rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
  • bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
  • jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
  • program rekomendacji pracowników
  • sezonowy lektorat z języka angielskiego
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
  • świeże owoce w biurze :-)
Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało:

Wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:
  • zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym
  • zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik
  • naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
  • prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
  • prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
  • kontakt z Klientem w przypadku braków w dokumentacji
  • segregowanie i archiwizacja dokumentacji Klientów
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • jesteś dostępna/dostępny w pełnym wymiarze godzin
  • dobrze znasz pakiet Ms Office
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim minimum na poziomie B2
  • bardzo dobrze organizujesz czas własnej pracy i potrafisz pracować pod jego presją
  • umiesz pracować w grupie i z łatwością nawiązujesz kontakty
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl

Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego

Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

W ramach współpracy gwarantujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji – umowa o pracę lub umowa zlecenie) finansowe wsparcie w uzyskaniu...

Asystent nauczyciela przedszkola

Dopilnowanie dzieci na sali podczas zabaw lub zajęćPomaganie dzieciom w rozbieraniu i ubieraniu się przed ćwiczeniami, wyjściem na boisko przedszkolne lub spacerPomaganie...

Asystent / Asystentka Działu Nieruchomości

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących...

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  Pofam Poznań sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    znajomość programu Excel na średnim poziomie dobra organizacja pracy umiejętność nawiązywania kontaktów i pracy w zespole doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym...
  • Firma:  Action Poland Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Turek
    Zadania współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie koordynowania i organizowania pracy nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu pod nieobecność kierownika...
  • Firma:  Globetek Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    Zakres obowiązków: Kontrola i sprawdzanie zapisów w warunkach zamówień (SIWZ, OPZ) Analiza dokumentacji projektowej oraz projektu umowy Przygotowywanie ofert (energetyka)...
  • Firma:  Polcode Sp. z o.o
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań, Piła, Konin, Koło, Kalisz, Leszno
    Get ready to: Work with the latest releases of frameworks and libraries (we like being up-to-date) Apply your Magento knowledge to real-world enterprise software solutions Have a...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: