Praca: Digital Marketing Specialist
- opracowywanie strategii mediowych i mediaplanów,
- dobór i rekomendacja kanałów dotarcia, grup docelowych i metod targetowania w kampaniach digital,
- wycena oraz rekomendacja budżetów działań digital,
- prowadzenie i nadzorowanie kampanii digital (Google, Meta/Facebook, LinkedIn, Twitter, TikTok, Pinterest),
- branie udziałów w warsztatach i spotkaniach z klientami,
- przygotowywanie prezentacji biznesowych,
- dzielenie się wiedzą z zakresu marketingu cyfrowego wewnątrz organizacji.
- min. 2-letniego doświadczenia w digital marketingu – preferowane doświadczenie w agencji marketingowej lub domu mediowym,
- znajomości popularnych narzędzi marketingowych i sytemów reklamowych (ze szczególnym uwzględnieniem Google i Meta/Facebook),
- doświadczenia w prowadzeniu i obsłudze kampanii digital (Google, social media),
- ogólnej wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego i performance marketingu oraz chęci jej stałego poszerzania,
- rozwiniętych zdolności analitycznych,
- dobrej znajomości pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel oraz MS PowerPoint,
- dobrej znajomości języka angielskiego.
- pracę w Agencji Reklamowej NEKK specjalizującej się w pharmamarketingu, będącej częścią Grupy NEUCA działającej na rynku ochrony zdrowia,
- różnorodne projekty umożliwiające wielotorowy rozwój w obszarze digital marketingu,
- duży zakres samodzielności,
- hybrydowy model pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych w systemie kafeteryjnym.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. automatyzacji marketingu
Zakres obowiązków tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych w oparciu o marketing automation dostosowanych do potrzeb grupy docelowej, planowanie i realizacja kampanii...
Analityk Internetowy
Obowiązki Analizowanie danych o ruchu na stronie internetowej i przygotowywanie rekomendacji biznesowych Wychwytywanie trendów sprzedażowych wśród klientów Wdrażanie tagów...
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Ustalenie polityki sprzedaży i promocji oraz strategii marketingowej firmy wobec klientów. Kreowanie zapotrzebowania klientów stosownie do ofert firmy, którą reprezentuje....
Najnowsze komentarze