Praca: Doradca – Koordynator Serwisu
AUDIT Doradztwo Personalne
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- dbanie o utrzymanie wysokiej jakości usług, aby pomóc w rozwiązywaniu problemów klientów związanych z naprawami i wymianą sprzętu,
- dbanie o prawidłową jakość obsługi i koordynacja działań serwisu,
- współpraca z Działem Sprzedaży w celu zapewnienia Klientom właściwej opieki serwisowej,
- koordynowanie zamówień i dostaw części potrzebnych do wykonywania zleceń,
- planowanie działań i raportowanie wyników w systemach funkcjonujących w firmie,
- reprezentowanie wartości firmy, aktywne promowanie najwyższych standardów obsługi.
WYMAGANIA:
- wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane techniczne,
- doświadczenie w działach serwisu w branżach technicznych będzie dodatkowym atutem,
- łatwość w prowadzeniu rozmów i utrzymaniu korzystnych relacji z klientami,
- dobra organizacja pracy własnej, obowiązkowość, punktualność, samodzielność,
- wysoka kultura osobista,
- praktyczna znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office: Word, Excel, PowerPoint,
- doświadczenie w pracy z systemami CRM, ERP będą dodatkowym atutem,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Najnowsze komentarze