Praca: Kierownik / Kierowniczka Regionu Sprzedaży


Kierownik / Kierowniczka Regionu Sprzedaży
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • wolontariat pracowniczy,
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
  • samochód służbowy.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Rozwijanie i maksymalizacja sprzedaży produktów Lotte Wedel w podległym regionie
  • Utrzymanie ciągłości dystrybucji produktów Lotte Wedel u podległych Autoryzowanych Dystrybutorów oraz klientów detalicznych w zarządzanej sekcji
  • Proponowanie i wdrażanie regionalnych aktywności marketingowych dla zwiększenia wolumenu, dystrybucji i innych czynników wzrostu sprzedaży
  • Zarządzanie grupą podległych Przedstawicieli Handlowych – wspieranie, motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
  • Audytowanie powierzonego terenu i podległych pracowników zgodnie z ustalonymi standardami
  • Zarządzanie budżetami sprzedażowymi (AD, BWS, BPW), powierzonymi materiałami POS i środkami trwałymi
  • Bieżące monitorowanie rozliczenia powierzonego mienia w ramach podległego zespołu
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
  • 3 letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
  • Roczny staż pracy na stanowisku PH
  • 2 lata  doświadczenia w zarządzaniu grupą przedstawicieli handlowych
  • Znajomość komputera (pakiet Office)
  • Dobra znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność  negocjacji
  • Prawo jazdy kat. B
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Determinacja w dążeniu do celu, poszukiwaniu rozwiązań

Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego

Kierownik Regionalny

Obowiązki: Planowanie i nadzorowanie wykonania planów sprzedażowych Nadzorowanie polityki ładu korporacyjnego Wspieranie aptek w efektywnym zarządzaniu magazynem Analiza...

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  Pofam Poznań sp. z o.o.
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    znajomość programu Excel na średnim poziomie dobra organizacja pracy umiejętność nawiązywania kontaktów i pracy w zespole doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym...
  • Firma:  Action Poland Sp. z o.o.
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Turek
    Zadania współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie koordynowania i organizowania pracy nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu pod nieobecność kierownika...
  • Firma:  Globetek Sp. z o.o.
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    Zakres obowiązków: Kontrola i sprawdzanie zapisów w warunkach zamówień (SIWZ, OPZ) Analiza dokumentacji projektowej oraz projektu umowy Przygotowywanie ofert (energetyka)...
  • Firma:  Polcode Sp. z o.o
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań, Piła, Konin, Koło, Kalisz, Leszno
    Get ready to: Work with the latest releases of frameworks and libraries (we like being up-to-date) Apply your Magento knowledge to real-world enterprise software solutions Have a...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: