Praca: Koordynator ds. jakości i szkoleń
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i jakością obsługi klienta w Contact Center lub dziale obsługi klienta (mile widziane w branży finansowej)
- Język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. C1
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Umiejętności analityczne oraz dobra organizacja pracy
- Jesteś samodzielny i nie boisz się wyzwań...
- Zarządzanie podległym zespołem Q&T (ok. 20 osób)
- Współpraca z działami operacyjnymi
- Zapewnienie jakości zgodnej z przyjętymi standardami poprzez rozwijanie, wdrażanie i monitorowanie odpowiednich procedur
- Przygotowywanie analiz, raportów, prezentacji oraz czynny udział w spotkaniach z Klientem
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + prowizja
- Szkolenia i możliwość rozwoju
- Profesjonalne wdrożenie
- Realny wkład w rozwój projektu
- Benefity (do wyboru karta multisport/restauracyjna lub medyczna)
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Szkoleń i Employer Brandingu
Do Twoich zadań będzie należeć: kompleksowa organizacja szkoleń dla pracowników firmy, aktywne poszukiwanie nowych talentów za pośrednictwem portali branżowych, jak i...
Trener
Miejsce pracy: Cała Polska Zadania: Prowadzenie szkoleń dla specjalistów z zakresu obsługi klienta Wdrażanie nowych pracowników Przygotowywanie szkoleń oraz materiałów...
Najnowsze komentarze