Praca: Młodszy specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
- Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim (infolinia przychodząca)
- Identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń klientów
- Realizowanie celów projektowych i zespołowych
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - najlepiej C1
- Zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Sprawna obsługa komputera
- Nastawienie pro-klienckie
- Dyspozycyjność do odbycia 4 tygodniowego zdalnego szkolenia w godzinach 09:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku
- Elastyczność zatrudnienia-poszukujemy osób zarówno na pół etatu jak i na cały etat, ale ważna jest całkowita dyspozycyjność podczas szkolenia
- Niepowtarzalną szansę współudziału w rozwoju projektu
- Innowacyjne i międzynarodowe środowisko pracy
- Codzienny kontakt z językiem niemieckim
- Pakiet benefitów do wyboru
- Atrakcyjny system premiowy
- Profesjonalne szkolenie wdrażające
- Nowoczesne narzędzia komunikacji i technologii, które ułatwiają i przyspieszają pracę
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)
Opis stanowiska Koordynacja całego procesu zlecenia - od wejścia zlecenia do systemu do jego opłacenia przez klienta Wyjaśnienie niezgodności w zleceniach. Publikacja i...
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi? Co nas wyróżnia? Amerykańskie standardy Chcemy być wzorem dla naszych...
Kundenberater mit Deutsch
Möchten Sie Teil des Branchenführers im Kundenservice werden, der auf einen Schritt voraus ist? Was zeichnet uns aus? Amerikanische Standards Wir wollen Vorbild für unsere...
Najnowsze komentarze