Praca: Opiekun klienta ds. technicznych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie w branży (wymagany staż - lata: 1)
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Wymagania inne:
wymagane doświadczenie na danym lub podobnym stanowisku
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 950 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Opiekun Klienta z językiem bułgarskim i polskim
Zakres obowiązków: Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa kompleksowa obsługa klienta w języku polskim oraz języku bułgarskim; Dbałość o dobre relacje z...
Opiekun Klienta z językiem chorwackim i polskim
Opis stanowiska: Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa kompleksowa obsługa klienta w języku polskim oraz języku chorwackim; Dbałość o dobre relacje z klientami...
Opiekun Klienta z językiem rumuńskim i polskim
Zakres obowiązków: Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa kompleksowa obsługa klienta w języku polskim oraz języku rumuńskim; Dbałość o dobre relacje z...
Najnowsze komentarze