Praca: Pracownik - Wsparcie IT
W okresie sierpnia – października, Bank Pocztowy potrzebuje wsparcia do koordynacji prac technicznych niezbędnych do przeniesienia użytkowników do nowej platformy.
- kontakt z wybranymi użytkownikami wewnętrznymi i ustalenie terminu wykonania prac (w godzinach ich pracy)
- przygotowanie, przeprowadzenie i zweryfikowanie automatycznego procesu przeniesienia danych
- studiujesz na kierunku technicznym/logistycznym/informatycznym/innym i jesteś dyspozycyjny w wymiarze 20-40h tygodniowo
- komunikacja i ustalenie terminu prac z użytkownikami (w języku polskim) nie przysporzy Ci żadnych problemów a MR Google nie jest Ci obcy,
- potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy ze wsparciem doświadczonego Zespołu,
- jesteś zorganizowana(y) i poradzisz sobie z prowadzeniem kilku tematów (migracji) równolegle,
- dowozisz to do czego się zobowiązujesz
Prace mogą być w części wykonywane zdalnie z komunikacją poprzez Teams w niepełnym/mieszanym zakresie czasu. Bank dostarczy wszystkie wymagane narzędzia do wykonania prac oraz kompetencje i wsparcie przy rozwiązywaniu problemów.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista Wydziału Wsparcia Użytkownika
Twój zakres obowiązków Wsparcie techniczne pracowników w codziennej eksploatacji sprzętu i oprogramowania, Przygotowanie, konfiguracja stacji roboczych, instalacja...
Customer Technical Support Representative with Italian and English
Location: Remote As a Customer Technical Support Representative , you will be providing Internal/External Customer Technical Support Services and supporting customers in their...
Customer Technical Support Representative with French and English
Location: Remote As a Customer Technical Support Representative , you will be providing Internal/External Customer Technical Support Services and supporting customers in their...
Najnowsze komentarze