Praca: Property Manager / Manager dz. Zarządzania Nieruchomościami


EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości. Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Jesteśmy partnerem biznesowym dla wiodących organizacji na rynku. Budując relacje z Kandydatami, bazujące na otwartości i zaufaniu, rozpatrujemy potencjał każdej osoby zarówno pod kątem wszystkich prowadzonych rekrutacji oraz przyszłych potrzeb naszych Klientów.

Property Manager / Manager dz. Zarządzania Nieruchomościami
Miejsce pracy: Poznań

Dołącz do znakomitej firmy, która jest w pierwszej trójce największych w swojej branży i postrzegana jest jako bardzo dobry pracodawca i jedną z najlepszych kadr w Polsce.

 

Zostań członkiem zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie Nieruchomościami własnymi oraz należącymi do Funduszów Inwestycyjnych.

 

Dla Kandydatów/ek mogących wyróżnić się doświadczeniem w zarządzaniu obiektami komercyjnymi, umiejętnością budowania dobrych relacji z najemcami oraz znajomością technicznych aspektów funkcjonowania obiektów firma zapewnia atrakcyjne warunki zatrudnienia, samodzielność w pracy oraz pełne wsparcie Zarządu.

 

Idealny Kandydat/ka ma doświadczenie w zarządzaniu relacjami z wieloma najemcami jednocześnie, zna techniczne aspekty funkcjonowania budynku, ma umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie, potrafi analizować dane oraz zarządzać swoim czasem w sposób efektywny. Doświadczenie najlepiej po stronie właścicieli nieruchomości, agencji nieruchomości lub serwisu technicznego – branża biurowa, retail, przemysłowa.

 

 

Opis zadań:
  • Przygotowywanie budżetów Capex i Opex i nadzór nad ich realizacją.
  • Właściwe oraz terminowe rozbijanie/ opisywanie/zatwierdzanie faktur związanych z w/w budżetami.
  • Negocjowanie kontraktów z dostawcami usług np. Facility management, utrzymanie zieleni I odśnieżanie, odśnieżanie dachów.
  • Nadzór nad wszystkimi ww serwisami (tj. ich wprowadzenie w przypadku nowej nieruchomości lub przejęcie istniejących kontaktów w przypadku istniejącego budynku).
  • Rozliczanie faktur mediowych (przygotowanie właściwych tabel/informacji niezbędnych do takiego rozliczania).
  • Przygotowywanie raportów do właścicieli budynków (kwartalne lub miesięczne).
  • Protokolarny odbiór budynku od właściciela/działu development.
  • Nadzór nad wprowadzaniem/wyprowadzaniem się najemców do budynku- podpisywanie protokołów, rozliczanie usterek itp.
  • Obecność w zarządzanym parku oraz wizytowanie najemców (min raz na dwa tygodnie) – w trakcie uruchamiania nowego budynku może pojawić się konieczność nawet codziennych wyjazdów.
  • Codzienny kontakt z najemcami, prowadzenie korespondencji, udzielanie zgód np. na przebudowy, zmiany, nowe instalacje itp. oraz ustalenie odpowiednich zgód z właścicielami budynków.
  • Kontakt z serwisami gwarancyjnymi ze strony wykonawców budynków.
  • Nadzór nad gwarancjami bankowymi najemców tj. przygotowywanie wezwań w przypadku zbliżających się terminów wygaśnięcia, uzupełnienia wymaganych kwot.
  • Windykacja należności tj. przesyłanie wezwań do zapłaty do odpowiednich osób.
Wymagania:
  • Wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem relacjami z najemcami
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi – biura, obiekty handlowe, przemysłowe
  • Bardzo dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami
  • Wykształcenie techniczne lub znajomość kwestii technicznych związanych z zarządzanymi nieruchomościami
  • Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z najemcami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej
  • Mobilność i Prawo jazdy kat. B
Oferta:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + samochód służbowy + pakiet socjalny
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, Multisport, dofinansowanie do nauki języków
  • Praca w gronie profesjonalistów w branży nieruchomości

Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego

Land Acquisition Manager

Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i...

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  Avenga
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    Rola w Poznaniu. Senior Data Analyst to support the Enterprise Service Management & Operations Now Intelligence Center of Excellence. This role will be responsible for using...
  • Firma:  Avenga
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    As an ERP Analytics Solution Architect you will be working in our multicultural, dynamic global ERP Analytics team, which is part of the Global ERP Team within Roches Global...
  • Firma:  Avenga
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    The selected candidate will work on the development of machine learning models for the curation and analysis of imaging data in the space of oncology, including image...
  • Firma:  Avenga
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    We are looking for an experienced Python software engineer to further develop the Remote Patient Monitoring Data Analysis software solutions that help data scientists analyze the...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: