Praca: Referent


Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Września
Ogłoszenie o naborze Nr 85004

Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,

  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),

  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,

  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca w porze dziennej,

  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami.


2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • budynek wielokondygnacyjny,

  • parter dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym,  niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

  • brak windy,

  • miejsce parkingowe,

  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.


 

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę i wsparcie podatnika i płatnika, w tym udziela informacje podatkowe, w celu ułatwienia prawidłowego wykonywania obowiązków podatkowych
  • Przyjmuje i ewidencjonuje składane deklaracje podatkowe, wnioski, informacje i inne dokumenty, w tym w postaci elektronicznej, w celu monitorowania poprawności realizacji obowiązków podatkowych
  • Wprowadza do systemu informatycznego dane szczegółowe z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów, w celu zapewnienia kompletności i aktualizacji baz danych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Dokładność i systematyczność,
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Odporność na stres.

Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego

Referent

Warunki pracy 1.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu praca wykonywana przy...

Referent

Warunki pracy 1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu, praca wykonywana...

Referent

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych stres związany z obsługą klientów zewnętrznych...

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  W.P.I.P Sp. z o.o. Sp.K.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    W pracy będziesz odpowiadać za: prowadzenie dokumentacji budowy; organizację budowy i kierowanie budową, zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi...
  • Firma:  Avenga
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    Responsibilities: Develop test plans and overall test strategy Provide guidance and insights to the testing team on test script development and oversee the test execution of...
  • Firma:  Eckert AS Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko: Opis zadań: aktywna sprzedaż urządzeń grill oraz akcesoriów grillowych stacjonarnie oraz online...
  • Firma:  CYFROWA FOTO Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie kampanii SEM planowanie, zakup oraz nadzór nad kampaniami reklamowymi programmatic (DV360) planowanie, wdrażanie i nadzorowanie...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: