Praca: Sekretarka
stanowisko związane z praca przy komputerze, wymagająca skupienia i uwagi.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak, kierunek: Turystyka
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera - Word, Power Point
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok
Uprawnienia: obsługa programu Outlook
Uprawnienia: obsługa komputera -EXCEL
Wymagania inne:
co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracach administracyjnych, dodatkowym atutem będzie staż pracy w służbach administracji publicznej. Biegła znajomość urządzeń biurowych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
Miejsce pracy:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja i archiwizacja poczty dbanie o prawidłowy przepływ...
Sekretarka
- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: Komunikatywność
Sekretarka medyczna
rejestracja pacjentów, wsparcie lekarza i pielęgniarki w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak...
Najnowsze komentarze