Praca: Specjalista Departamentu Zgodności i Kontroli Wewnętrznej
Naszą siłą jest otwartość na potrzeby naszych Klientów. Za nami stoi nasza wiedza i doświadczenie.
Intensywnie się rozwijając, poszukujemy nowych pracowników, którzy zbudują z nami silny i dynamiczny zespół.
- Obsługa procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
- Wydawanie ocen i analiz w zakresie ryzyka braku zgodności oraz ryzyka reputacji.
- Raportowanie o ryzyku braku zgodności.
- Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych.
- Monitorowanie ryzyka braku zgodności oraz otoczenia prawnego Banku.
- Przygotowywanie szkoleń i szkolenie pracowników z zakresu compliance.
- Wykształcenie wyższe (kierunek: prawo, finanse, audyt).
- Zdolność analizy/syntezy informacji.
- Umiejętność komunikowania się oraz rozwiązywania problemów.
- Dobra organizacja pracy, w tym zarządzanie dokumentacją.
- Nastawienie na współpracę i rezultat.
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze kontroli wewnętrznej.
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze compliance – certyfikat.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat w dużej instytucji finansowej.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Świadczenia w ramach ZFŚS.
- Możliwość rozwoju w zespole ekspertów w obszarze kosztorysowania pod okiem osób z wieloletnim doświadczeniem.
- Opartą na współpracy i rozwoju kulturę organizacyjną.
- Zgrany zespół i przyjazną atmosferę.
- Szukasz nowych wyzwań zawodowych?
- Masz już doświadczenie w obszarze compliance i chcesz rozwijać swoje kompetencje?
- Czy może… Jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i chcesz wykorzystać swoje umiejętności?
Najnowsze komentarze