Praca: Specjalista ds. marketingu i contentu
TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Do Działu Marketingu poszukujemy
Specjalistę ds. marketingu i contentu
Chciałbyś łączyć pisanie, marketing oraz rozwijać się w innych projektach marketingowych, zapraszamy do nas.
- Współtworzysz i wdrażasz strategię komunikacji i rozwoju dla marek z Grupy TEB Akademia.
- Samodzielnie tworzysz treści i materiały promocyjne (e-booki, webinary, podcasty, video, mailingi, infografiki, whitepapers i inne).
- Realizujesz i wdrażasz działania marketingowe w kanałach online i offline.
- Współpracujesz i pozyskujesz zewnętrznych ekspertów w celu dostarczenia atrakcyjnych treści.
- Kreujesz treści w ramach automatycznych programów e-mail marketingowych.
- Samodzielnie prowadzisz wybrane projekty marketingowe.
- Współpracujesz z grafikami i agencjami reklamowymi oraz zespołami wewnątrz organizacji.
- Analizujesz i optymalizujesz prowadzone działania (z wykorzystaniem Google Analytics, narzędzi do automatyzacji marketingu oraz Brand24).
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Otwartości i chęci poszukiwania nowych rozwiązań.
- Bardzo dobrej znajomość narzędzi wykorzystywanych w działaniach content marketingowych.
- Doświadczenia w zakresie opracowywania treści marketingowych pod różne kanały komunikacji (www, e-booki, druk).
- Umiejętności kreatywnego tworzenia tekstów, lekkości pióra i łatwości operowania słowem.
- Doskonałej znajomość zasad pisowni i ortografii.
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia kilku projektów jednocześnie.
- Wykształcenia wyższego.
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy.
- Możliwość samodzielnego prowadzenia projektów z obszaru content marketingu i marketingu.
- Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali).
- Możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach.
- Dodatkowe dni wolne w roku.
- Elastyczny czas pracy.
- Praca w systemie hybrydowym (2-3 dni w biurze).
- Indywidualny plan rozwoju, szkolenia, możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach.
- Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów w marketingu.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. automatyzacji marketingu
Zakres obowiązków tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych w oparciu o marketing automation dostosowanych do potrzeb grupy docelowej, planowanie i realizacja kampanii...
Specjalista ds. marketingu
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie planów i strategii marketingowych Monitorowanie skuteczności działań reklamowo-promocyjnych; Kreowanie i dbałość o wizerunek firmy...
Analityk Internetowy
Obowiązki Analizowanie danych o ruchu na stronie internetowej i przygotowywanie rekomendacji biznesowych Wychwytywanie trendów sprzedażowych wśród klientów Wdrażanie tagów...
Najnowsze komentarze