Praca: Specjalista ds. marketingu
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Poznań/ home office
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo
- Pakiet medyczny
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę
- Możliwość regularnego używania języka angielskiego
- Samochód służbowy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (znajomość języka francuskiego mile widziana)
- Dobra znajomość MS Office
- Znajomość branży rolniczej mile widziana
- Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja czasu pracy
- Kreatywność, zaangażowanie, sumienność i obowiązkowość
- Prawo jazdy kat. B
Zadania:
- Przygotowywanie materiałów marketingowych wspierających działania handlowe
- Uczestnictwo w przygotowaniach związanych z wydarzeniami wewnętrznymi i zewnętrznymi (akcje polowe, szkolenia, konferencje)
- Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych
- Opracowywanie kampanii promocyjno-handlowych
- Wsparcie działu sprzedaży, kontakt z przedstawicielami regionalnymi
- Koordynacja i zarządzanie budżetem marketingowym
- Kontakt z organizacjami z branży rolniczej oraz współpraca dystrybutorami
- Przygotowywanie bieżących raportów i analiz
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. marketingu - Digital Marketing
Opis stanowiska: Rozwój we wszystkich obszarach digital marketingu: Social Media Marketing, Content Marketing, Email marketing, Influencer marketing Tworzenie i prowadzenie...
Specjalista / Specjalistka ds. PR i marketingu
działania PRowe i marketingowe on-line, współtworzenie i wdrażanie strategii PR i marketingowych, współtworzenie i realizacja kampanii fundraisingowych, crowdfundingowych,...
Specjalista ds. marketingu i contentu
Zakres obowiązków: kreowanie treści na strony www oraz do innych materiałów reklamowych, współtworzenie materiałów promocyjnych m.in. webinary, wideo, mailingi,...
Najnowsze komentarze