Praca: Specjalista ds. obsługi konsumenta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
doświadczenie na stanowisku w dziale obsługi konsumenta, umiejętności: dobra znajomość systemów SAP, SALEFORCE, mile widziane doświadczenie w pracy z konsumentem francuskim
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 do 4 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Lokalizacja: Poznań, ul. Pastelowa 12 Korzyści dla CIEBIE: Umowę o pracę na pełen etat; Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym; Wynagrodzenie składające się...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)
Opis stanowiska Koordynacja całego procesu zlecenia - od wejścia zlecenia do systemu do jego opłacenia przez klienta Wyjaśnienie niezgodności w zleceniach. Publikacja i...
Kundenberater mit Deutsch
Möchten Sie Teil des Branchenführers im Kundenservice werden, der auf einen Schritt voraus ist? Was zeichnet uns aus? Amerikanische Standards Wir wollen Vorbild für unsere...
Najnowsze komentarze