Praca: Store Manager Assistant / Zastępca Kierownika Sklepu


Store Manager Assistant / Zastępca Kierownika Sklepu
Miejsce pracy: Poznań

 

PURPOSE OF THE ROLE


For the opening of our new store in Poznań we are looking for the Assistant Store Manager to help us to spread the loved and wonderful Rituals customer experience.

 

To support the development and delivery of the store business targets, in line with the strategic priorities of the region, ensuring sustainable commercial growth, high level individual and team performance, and a great customer experience through leading, engaging and inspiring your store team. 

 

YOUR ACCOUNTABILITIES

  • As the Assistant Store Manager you form part of the in-store leadership team, and are responsible for exceeding Store Sales Targets, KPIs and Mystery Shop Results.
  • You enjoy coaching and teaching your team to continually improve how they deliver a great in-store Customer Experience
  • You are dealing with store operations, training, employee management, visual merchandising, and stock management.
  • In the absence of the Store Manager, you will assume all managerial duties and the successful running of the store. 

Part of your role will be to implement various innovative experiences that drive enhanced consumer action, to make the brand known to the wider market resulting in an increased awareness and customer engagement. You will inspire your teams to actively carry out our Brand Activation philosophies, in order to form long-term emotional connections to inspire them to become future brand ambassadors. 

 

REQUIREMENTS

  • Minimum 3 - 5 years of experience as an Assistant Store Manager or a similar role in the retail/hospitality industry. 
  • Delivering sales, customer experience, visual merchandising, health and safety and operational expectations. 
  • Coaching, and motivating your team to drive sales that deliver exceptional customer service and create meaningful moments for our customers. 
  • Ensuring high levels of customer satisfaction by being knowledgeable on all products and services offered. 
  • Contributes to a positive and inclusive work environment.
  • High level of ethics, values, integrity, and trust.
  • Is resourceful and versatile in responding to changing demands and opportunities in a rapidly changing omni-channel retail environment.
  • Strong and authentic communication and sales skills.

WHAT DO WE HAVE TO OFFER?


Rituals offers a varied role within an enthusiastic team in our store. The salary offered is in line with market conditions and you will be given the opportunity to make the fullest use of your talents. The organisation offers you an ambitious and service minded working environment.

 

Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego

Zastępca Kierownika Sklepu

Zadania współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie koordynowania i organizowania pracy nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu pod nieobecność kierownika...

Asystenta Kierownika Sklepu

Podstawą naszego działania są nasze wartości korporacyjne: otwartość, prostota, odwaga i duch zespołu. Jeżeli więc masz silną wolę, aby odnieść sukces i zrealizować...

Zastępca Kierownika Sklepu

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ? Wynagrodzenie i premię zawsze na czas Wsparcie doświadczonych kierowników System profesjonalnych szkoleń Kartę Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci...

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  Trenkwalder
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Kórnik, Środa Wielkopolska, Śrem
    ręczne przemieszczanie towaru, napełnianie opakowań/wózków/pojemników, prace transportowe przy użyciu sprzętu ręcznego, obsługa owijarki do palet, bandownicy, obsługa...
  • Firma:  Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i...
  • Firma:  Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i...
  • Firma:  Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    przygotowywanie kryteriów rekrutacyjnych, obsługa kadrowo-płacowa pracowników (kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników), nadzór nad obowiązkowymi badaniami...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: