Praca: Administrative & Sales Support Specialist

- Purchase and maintain office supplies and equipment
- Ensure compliance with health, safety, and environmental standards
- Oversee building usage and maintenance
- Prepare reports on office budgets and expenses
- Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for efficiency
- Support employee onboarding (medical appointments, safety training, etc.)
- Serve as the first point of contact for employee inquiries
- Assist the HR department with Polish administrative tasks
- Organize logistics for sales trips/shows (appointments, travel arrangements, etc.)
- Assist the sales team with customer follow-ups and managing smaller quotes during peak season
- At least 5 years of experience in a similar role
- You can communicate in both Polish and English (fluently)
- Very good MS Office knowledge
- Working hours: 8:00-16:00
- You can gain experience in an international environment
- Full-time permanent contract (directly by the Client)
- Possibility to join group insurance, MultiSport card, private medical care
- Sodexo card (every month)
The offer applies to permanent work.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Młodszy Specjalista ds. Administracji
Opis stanowiska: Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej. Współpraca z działami firmy: sprzedaży, produkcji, logistyki i magazynu. Koordynacja obiegu dokumentów...
Koordynator ds. produkcji
Prace administracyjno-kadrowe. Sporządzanie wycen. Doradztwo w zakresie wyrobów oferowanych przez firmę. Stały kontakt z klientem i identyfikacja bieżących potrzeb....
Ortopeda i traumatolog narządu ruchu
Podstawowym zadaniem lekarza- członka powiatowego zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności jest:- uczestniczyć w posiedzeniach składu orzekającego wyznaczonego przez...
Najnowsze komentarze