Praca: Asystent / Asystentka Dyrektora
- współorganizowanie pracy działu obsługi kluczowych klientów,
- tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej,
- kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie),
- współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne),
- raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie ofert,
- wykształcenie minimum średnie (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem),
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją,
- umiejętność pracy w zespole, zaangażowania i sumienności,
- wysoka kultura osobista.
- doświadczenie w dziale księgowości lub handlowym będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- stałe wynagrodzenie
- bardzo dobra atmosfera pracy i wsparcie zespołu,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- zatrudnienie w największej polskiej prywatnej firmie w branży transportu wewnętrznego
- nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
- profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne
- możliwość rozwoju poprzez system szkoleń na każdym etapie zatrudnienia

Najnowsze komentarze