Praca: Asystent / Asystentka w Dziale Wsparcia Audytu
- realizowanie prac administracyjnych, które wspierają Dział Audytu (m.in.
- potwierdzanie sald rozrachunków, monitorowanie dokumentacji projektowej oraz
- pomoc w formułowaniu sprawozdań z badania)
- wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą w firmie metodologią i standardami
- uczestnictwo w różnorodnych projektach
- budowanie relacji z Klientem w trakcie realizowanych zadań
- rozwijanie własnej wiedzy pod okiem bardziej doświadczonych członków zespołu
- ukończone lub rozpoczęcie studia na kierunkach takich jak: finanse, rachunkowość, ekonomia lub matematyka
- zainteresowanie zagadnieniami finansowymi, zwłaszcza z obszaru rewizji finansowej mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy administracyjnej lub w obszarze rachunkowości
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
- wysokie umiejętności analityczne
- umowę o pracę
- finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta, w tym również dostęp do szkoleń przygotowujących do egzaminów
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- dofinansowanie do karty sportowej Multisport
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego UNUM
- dostęp do platformy językowej EF English
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Asystent / Asystentka w Dziale Audytu (General Audit / Financial Services)
Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i...
Asystent do spraw księgowości
dokumentowanie bieżących spraw finansowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Asystent / Asystentka Księgowości
Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova. Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów (KPiR). Uzgadnianie rejestrów...

Najnowsze komentarze