Praca: HR Generalist

Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa procesów płacowych i administracyjnych w Polsce
- Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń, podatków i składek ZUS
- Obsługa zatrudnień, zakończeń umów, zwolnień i urlopów
- Współpraca z działem finansów – raportowanie i uzgodnienia
- Wsparcie rekrutacji i organizacja szkoleń
- Realizacja projektów HR oraz usprawnianie procesów
- Dostarczanie informacji w sprawach HR w Polsce
- Minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku HR Generalist (HR twardy i miękki)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Aktualna wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Samodzielność, skrupulatność, dobra organizacja pracy
- Umowę o pracę na czas nieokreślony podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
- Pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu po wdrożeniu
- Roczny program premii
- Roczny program podwyżek oparty na obiektywnych kryteriach
- Przyjazną atmosferę i wsparcie w rozwoju zawodowym
Oferta dotyczy pracy stałej.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Kadr i Płac
Kompleksowa obsługa procesów płacowych i administracyjnych w Polsce Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń, podatków oraz składek ZUS Obsługa zatrudnień, zakończeń umów,...
Inspektor
Zapewnienie terminowego i prawidłowego ustalania i wypłacania świadczeń emerytalno-rentowych byłym żołnierzom zawodowym i ich rodzinom.Praca w godz: 7.30-15.30 Wymagania...
Referent do spraw kadr i płac
Rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie raportów i rozliczeń ZUS, US,GUS, dokonywanie potrąceń na listach płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS,...
Najnowsze komentarze