Urząd Miejski w Zdunach
Inspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Zduny
Numer: StPr/25/0982
I. Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. wykształcenie wyższe, 3. co najmniej 3-letni staż pracy lub 3-letni prowadzenia działalności gospodarczej, 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia.II. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe związane z realizacją inwestycji i zamówień publicznych, 2. znajomość ustaw o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze, 3. znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji, 4. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, 5. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, 6. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość w załatwianiu spraw, komunikatywność. III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych; 2. udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych, przy uwzględnianiu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych; 3. określenie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót; 4. koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych; 5. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok; 6. przygotowanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego; 7. sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów, koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót; 8. przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczanie jej kosztów poprzez: a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę, b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów, c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych, d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania, e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych; 9. opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi; 10. przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych; 11. sporządzanie strategii rozwoju gminy, jej aktualizowanie i monitorowanie.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne: Miejsce pracy:Zduny
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 440 do 7 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Najnowsze komentarze