Praca: Inspektor
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
- zadania wykonywane w siedzibie komendy;
- w budynku bariery architektoniczne: brak windy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 80 cm. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane do osób niepełnosprawnych;
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe, dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej;
- praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne;
- praca pod presją czasu;
- praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych.
Zakres zadań
- Prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego PSP.
- Obsługuje System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
- Prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
- Prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów.
- Organizuje i obsługuje spotkania, narady i odprawy służbowe z udziałem komendanta powiatowego PSP.
- Opracowuje decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego PSP, opracowuje regulaminy organizacyjne, regulaminy pracy i służby.
- Sporządza plany pracy oraz zbiorcze analizy.
- Redaguje pisma i przygotowuje korespondencję okolicznościową (listy, gratulacje, dyplomy).
- Realizuje i nadzoruje zagadnienia z zakresu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych komendy powiatowej.
- Realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji.
- Ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe.
- Przygotowuje zakresy czynności przy współudziale kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej.
- Współorganizuje uroczystości, okolicznościowe apele i zawody sportowo-pożarnicze.
- Wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży pożarnej
- Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, odporność na stres.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs archiwalno-kancelaryjny
- Znajomość obsługi Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Starszy inspektor
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa, samodzielna. Praca w terenie (np. uczestnictwo w rekonesansach...
Inspektor
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca w terenie, w zespołach min. dwuosobowych, kilka razy w tygodniu, na terenie...
Inspektor
-współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającymi wpływ na ubezpieczenie społeczne...
Najnowsze komentarze