Praca: Key Account Manager
- Projektowanie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu dla B2B.
- Negocjacje oraz kontraktowanie umów handlowych.
- Analiza rynkowa, pomiar efektywności sprzedaży, identyfikacja nowych możliwości.
- Koordynacja współpracy międzydziałowej.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kluczowymi kontami w dystrybucji B2B.
- Znajomość branży i potrzeb klientów hurtowych, umiejętności negocjacyjne.
- Orientacja na wyniki, umiejętność strategizowania, wykształcenie wyższe.
- Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i premie.
- Samochód firmowy, telefon, laptop.
- Szkolenia, wsparcie marketingowe, dostęp do klientów.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich...
Key Account Specialist
Zadania: Realizacja planów sprzedażowych, ich rozliczanie i analiza Nadzór oraz kompleksowe rozliczanie aktywności i kosztów związanych z obowiązkami służbowymi...
Najnowsze komentarze