Praca: Kierownik Działu w Dziale Gospodarczym w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
- kierowanie Działem Gospodarczym
- kontrola pracy i nadzór nad pracownikami Działu Gospodarczego
- prowadzenie spraw związanych z serwisem instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych – budynek przy ul. Grunwaldzkiej
- prowadzenie spraw związanych z serwisem kserokopiarek
- kierowanie i nadzór nad gospodarką środkami transportu WOW NFZ – naprawy, tankowania, rozliczanie kart, zarządzanie wyjazdami
- prowadzenie spraw związanych zaopatrzeniem WOW NFZ w materiały i środki do bieżącej eksploatacji oraz artykuły spożywcze
- zakup środków i materiałów opatrunkowych do apteczek
- organizacja i kierowanie pracą pracowników technicznych
- prowadzenie spraw w zakresie dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek
- prowadzenie spraw w zakresie telefonii komórkowej, w tym realizacja Zarządzenia Prezesa NFZ w zakresie użytkowania służbowych telefonów komórkowych
- prowadzenie spraw związanych z abonamentem RTV
- prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczania środków transportu WOW NFZ
- potwierdzanie dokumentów księgowych związanych z realizacją prowadzonych spraw
- kontrola merytoryczna dokumentów księgowych związanych z realizacją zadań Działu oraz Wydziału – w zastępstwie Naczelnika
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem WOW NFZ w artykuły biurowe
- zastępowanie Naczelnika Wydziału w wypadku jego nieobecności
- wykonywanie innych poleceń wydawanych przez przełożonych.
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe
- lata pracy zawodowej: minimum 5 lat.
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
- umiejętność kierowania zespołem
- umiejętność motywowania i rozwijania pracowników
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność zarządzania zmianą
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- efektywne gospodarowanie środkami publicznymi
- kierowanie się etyką zawodową
- wykonywanie obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- radzenie sobie ze stresem
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- kreatywne myślenie,
- odpowiedzialność.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- opiekę mentora/ pomoc opiekuna
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie karty sportowej
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownikai
Najnowsze komentarze