Praca: Konsultant ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
- Obsługa połączeń przychodzących i pomoc klientom koncernu energetycznego (prąd i gaz).
- Rozwiązywanie spraw dotyczących faktur, wyboru taryf, reklamacji oraz aktualizacji danych.
- Codzienne zapoznawanie się z procedurami i zmianami w systemie.
- Wszystkie zadania wykonujesz elektronicznie, przy wsparciu Team Leadera.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny do obsługi klientów.
- Dobra umiejętność obsługi komputera.
- Umiejętność aktywnego słuchania i tworzenia jasnych, pełnych szacunku wypowiedzi.
- Gotowość do pracy zmianowej (poniedziałek-piątek, 08:00 – 18:00).
- Wynagrodzenie 7000 zł brutto + wysoka premia (do 1800 zł brutto).
- Praca w 100% zdalna (zapewniamy sprzęt).
- Płatne, zdalne szkolenie wdrażające (6 tygodni).
- Rozbudowany pakiet benefitów: Opieka medyczna (Medicover), Karta sportowa (Medicover Sport), konsultacje z psychologiem, Worksmile, dofinansowanie wypoczynku.
- Program poleceń pracowniczych (do 3000 zł brutto).
- Realne możliwości awansu – stawiamy na rozwój wewnętrzny.
Najnowsze komentarze