Praca: Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Zgłoszeń Serwisowych
Miejsce pracy: Komorniki k. Poznania
Ul. Krzysztofa Kolumba 15, 62-052 Komorniki
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych
- Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego
- Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczanie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa, etc.
- Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
- Spotkania integracyjne oraz niezbędne szkolenia
- Obsługa klientów – rejestracja zgłoszeń serwisowych (telefonicznych i mailowych), udzielanie podstawowych informacji, przygotowywanie ofert sprzedaży serwisu oraz części
- Monitorowanie czasu wykonania zarejestrowanych zgłoszeń
- Współpraca z regionalnymi serwisami Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o.
- Wsparcie administracyjne i operacyjne działu serwisu
- Bieżąca obsługa systemu CRM i weryfikowanie poprawności danych
- Wsparcie procesów związanych z planowaniem prac w serwisie
- Raportowanie wykonanych zadań
- Wykształcenie co najmniej średnie techniczne, preferowane wyższe techniczne
- Mile widziane doświadczenie w dziale serwisu w branży motoryzacyjnej
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- Znajomość języka angielskiego technicznego
- Biegła obsługa komputerowych programów doboru części i MS Office
- Umiejętność współpracy w zespole
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące...
Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego
WYMIAR ETATU: 1 Miejsce wykonywania pracy: Poznań ul. Wiśniowa 13a ADRES URZĘDU: Al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi....
Najnowsze komentarze