Praca: Menadżer ds. sprzedaży


Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu poszukujemy doświadczonego Managera ds. Sprzedaży, który będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów Grupy BZK na rynku tradycyjnym i B2B w wyznaczonym regionie. Osoba na tym stanowisku będzie pracować operacyjnie, bezpośrednio wspierając rozwój sieci dystrybucji i relacji z klientami, współpracując blisko z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży. Rola nie obejmuje zarządzania zespołem sprzedażowym.

Menadżer ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych w wyznaczonym regionie w rynku tradycyjnym (sklepy detaliczne, hurtownie, punkty gastronomiczne, zakłady produkcyjne, np. piekarnie, cukiernie)
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami i aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywne budowanie i utrzymywanie z nimi jak najlepszych relacji handlowych
  • Negocjowanie warunków handlowych oraz dbałość o ich prawidłową egzekucję
  • Realizacja działań promocyjnych i wsparcia sprzedaży w punktach sprzedaży
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz rekomendowanie działań zwiększających efektywność sprzedaży
  • Realizacja targetów sprzedażowych i ekspozycyjnych oraz ich raportowanie
  • Współpraca między innymi z działami produkcji, logistyki, marketingu, trade marketingu w celu zapewnienia właściwej dostępności i ekspozycji produktów
Nasze oczekiwania:
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży w sektorze FMCG w kanale dystrybucji ogólnospożywczej (hurt) oraz HoReCa
  • Umiejętność negocjacji i prowadzenia rozmów handlowych
  • Predyspozycje do jazdy samochodem i odpowiednie uprawnienia (prawo jazdy kat. B) oraz gotowość do pracy w terenie
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Outlook)
  • Wysoka orientacja na wynik i inicjatywa w działaniu
  • Samodzielność, komunikatywność, systematyczność, skuteczność i umiejętność budowania relacji B2B
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się firmie z silnym portfolio marek
  • Wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy powiązany z realizacją celów
  • Pakiet medyczny
  • Narzędzia pracy: tablet/laptop , telefon, samochód służbowy
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Szkolenia produktowe, handlowe oraz wsparcie rozwojowe (możliwość udziału w szkoleniach, kursach)
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
  • Perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/

Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego

Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C

Zakres obowiązków: Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito). Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników...

Koordynator ds. wsparcia zespołu handlowego – branża pet food

wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w pracy z...

Regionalny Kierownik Sprzedaży Ubezpieczeń

Zadania: budowanie własnego biznesu sprzedaż własna i współpraca z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego poszukiwanie nowych konsultantów chęć ciągłego...

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  Primost Południe Sp. z o.o.
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej...
  • Firma:  Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/
    Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza...
  • Firma:  LUX MED Sp. z o.o.
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań, ul. Serbska 11
    Praca w ramach POZ w Centrum Medycznym Medycyna Rodzinna LUX MED przy ul. Serbskiej 11 w Poznaniu oraz w środowisku Pacjenta. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w...
  • Firma:  RE/MAX Polska
    Dodane:  wczoraj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: