Praca: Menedżer ds. rozwoju sprzedaży B2C





- Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito).
- Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień.
- Współudział w tworzeniu oraz realizacja strategii sprzedaży.
- Aktywne zarządzanie sprzedażą, wspieranie i rozwijanie relacji z klientami wewnętrznymi.
- Współpraca z zespołami marketingu, obsługi klienta oraz IT w celu tworzenia spójnego doświadczenia klienta.
- Zarządzanie zewnętrznymi usługami contact center.
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2C lub B2B.
- Mile widziane doświadczenie w koordynacji pracy zespołu contact center.
- Doświadczenie w pracy na celach i wskaźnikach sprzedażowych w tym: KPI contact center oraz konwersja klienta.
- Znajomość narzędzi wsparcia sprzedaży (CRM, PBI).
- Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i budowania kultury efektywności. Bardzo dobre zdolności negocjacyjne i interpersonalne oraz umiejętność budowania relacji.
- Wysoka orientacja na cel, samodzielność oraz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Umowę o pracę na cały etat.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z benefitów na dogodnych warunkach oraz opieka medyczna Medicover (pakiet podstawowy w cenie 1 zł miesięcznie).
- Pracę w zespole nastawionym na profesjonalizm, realizację celów, ale również na dobrą atmosferę i wzajemne wsparcie.
- Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych
Twój zakres obowiązków Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, opierając się na zaufaniu i wartościach Allianz Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie...
Handlowiec / Sprzedawca / Doradca Klienta Biznesowego
Opis stanowiska Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa przekazanej bazy firm Przygotowywanie i prezentowanie ofert...
Doradca Klienta Biznesowego / Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT
Zakres obowiązków Sprzedaż biznesowych produktów i usług operatora Play Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz...
Najnowsze komentarze