Praca: Naczelnik wydziału spraw społecznych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe magisterskie- co najmniej 5-letni staż pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych, w tym na stanowisku kierowniczym,- znajomość ustawy: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o przeciwdziałaniu narkomanii, o wychowaniu w trzeźwości i zapobieganiu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o pomocy społecznej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o zdrowiu publicznym, o ochronie zdrowia psychicznego, o osobach starszych, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, Prawoo stowarzyszeniach, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. aktów prawnych,- wiedza z zakres realizacji programu: Karty Dużej Rodziny oraz Wielkopolskiej Karty Rodziny; Karty Leszczyńskiej Rodziny, wydawania Karty Małego Leszczyniaka; Ogólnopolskiej Karty Seniora, Leszczyńskiej Karty Seniora oraz Leszczyńskiej Karty Mieszkańca- wiedza za zakresu: funkcjonowania organizacji pozarządowych, samorządu lokalnego, realizacji polityki społecznej,funkcjonowania MOPR, DPS i ŚDS w Lesznie oraz Powiatowego Urzędu Pracy,- wiedza z zakresu polityki: senioralnej, rodzinnej, prorodzinnej, integracji społecznej, przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu,- wiedza z zakresu polityki: zdrowia publicznego, profilaktyki i rozwiązywania problemów społecznych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, prawo, polityka społeczna, socjologia, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne,- staż pracy na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej,- doświadczenie zawodowe w jednostkach realizujących zadania ze sfery społecznej,- doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i zarządzania,- znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska,- znajomość rodzaju i zakresu spraw prowadzonych przez Wydział Spraw Społecznych,- znajomość zasady funkcjonowania administracji publicznej, organizacji urzędu i obieg dokumentów,- umiejętność: zarządzania zespołem ludzkim, kierowania pracą zespołu, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, analitycznego oraz logicznego myślenia, korzystania i stosowania przepisów prawa, stosowania własnej oceny w wyborze rozwiązań, zdolność do samodzielnego i odpowiedzialnego podejmowania decyzji kierując się wiedzą i staranną oceną,- umiejętność: obsługi komputera, w tym znajomości pakietu MS Office, obsługi urządzeń biurowych oraz programów niezbędnych do wykonywania zadań
Leszno
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 8 500 do 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
- dodatek za wysługę lat (5 - 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatek funkcyjny, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Najnowsze komentarze