Praca: Office manager


Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Office manager
Miejsce pracy: Kurza Góra
Numer: StPr/25/0128
OBOWIĄZKI:
Osoba odpowiedzialna za realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura projektowego. Zakres obowiązków: - przyjmowanie, rejestrowanie i uzupełnianie danych dozleceń - wprowadzanie danych do systemów komputerowych - składanie dokumentacji projektowych- przygotowywanie wniosków - wspieranie innych pracowników biura w codziennych zadaniach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera


Wymagania inne:

doświadczenie zawodowe min 1 rok

Miejsce pracy:

Kurza Góra


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 880 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  Synevo Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów w Punkcie Pobrań Wykonywanie czynności medycznych w zakresie działania Punktu Pobrań Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze...
  • Firma:  Bilfinger
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Ostrzeszów
    Key activities: supervising the implementation and maintenance of the information security management system in accordance with C/IT standards and optionally ISO 27001: 2013...
  • Firma:  Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami...
  • Firma:  Carework Plus Sp. z o.o.
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań, ul. Głogowska 84, vis-à-vis Rynku Łazarskiego
    Twoje zadania: Wspierasz zespół i bierzesz na siebie kontakt z opiekunami osób starszych – to m.in. rozmowy, dopasowanie zleceń, uzgadnianie szczegółów wyjazdów....
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: