Praca: Opiekun sklepów firmowych
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem podległych placówek handlowych
- motywowanie i zarządzanie podległym zespołem pracowników
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- bieżące monitorowanie i podejmowanie działań umożliwiających poprawę wyników
- nadzór nad prawidłowym zatowarowaniem podległych sklepów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika regionalnego w sieci handlowej w branży spożywczej
- posiadasz wiedzę na temat produktów spożywczych
- posiadasz wysokie zdolności interpersonalne
- jesteś osobą komunikatywną
- jesteś dobrym organizatorem pracy własnej i podległego zespołu
- jesteś osobą zmotywowaną na sukces
- angażujesz się w wykonywaną pracę
- znasz pakiet MS Office i posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet narzędzi do pracy (samochód służbowy, telefon)
- ciekawą pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- badania do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowość do ich wykonania
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Wsparcie operacyjne salonów w podległym regionie Realizacja założonych celów biznesowych i operacyjnych Przeprowadzanie audytów i analiza działań salonów Monitorowanie...
Najnowsze komentarze