Praca: Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,
- profesjonalna obsługa klienta,
- obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji,
- skanowanie towaru,
- weryfikacja zgodności ilości towaru,
- dokonywanie rozliczeń kasowych
- wystawianie i księgowanie faktur,
- sprawdzanie korekt i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności,
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizację.
Nasze oczekiwania
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- nastawienie na rzetelną realizację zadań i chęć do nauki,
- aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia.
Mile widziane
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne...
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
Opis stanowiska: Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego. Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie...
Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta
obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych...
Najnowsze komentarze