Urząd Miejski w Zdunach
Radca prawny
Miejsce pracy: Zduny
Numer: StPr/25/0980
I. Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych, 6. co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu radcy prawnego w strukturach administracji samorządowej, 7. nieposzlakowana opinia.II Wymagania dodatkowe: 1. biegła znajomość przepisów i aktualnego orzecznictwa w szczególności z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego, prawa pracy, prawa oświatowego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz innych przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, prawa ochrony środowiska, ustawy o aktach stanu cywilnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych, 2. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość aplikacji dedykowanych dla osób wykonujących zawody prawnicze np. LEX, Legalis, 3. umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, systematyczność, odpowiedzialność, bezstronność, terminowość w załatwianiu spraw, dyspozycyjność, komunikatywność werbalna i pisemna, kreatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność wyjaśniania i przekazywania informacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych, 4. prawo jazdy kat. B.III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. obsługa prawna organów Gminy i pracowników Urzędu, 2. opiniowanie pod względem formalno-prawnym, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych uczestniczenie w opracowaniu projektów aktów prawnych, w tym w szczególności aktów prawa miejscowego, umów, porozumień, decyzji oraz innych rozstrzygnięć, 3. udzielanie porad prawnych, dla pracowników Urzędu w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków służbowych, 4. bieżące udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym, 5. reprezentowanie Gminy Zduny oraz jej organów przed sądami, organami administracji państwowej i samorządowej w każdym trybie postępowania i w każdej instancji oraz w postępowaniach egzekucyjnych na podstawie udzielonych pełnomocnictw, 6. uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej w Zdunach w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu pod względem prawnym, 7. świadczenie pracy z najwyższą starannością, zgodnie z właściwymi przepisami i kodeksem etyki radcy prawnego, 8. zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji powziętych w ramach wykonywania umowy, 9. inne wynikające z ustawy o radcach prawnych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagania inne:co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu radcy prawnego w strukturach administracji samorządowej
Miejsce pracy:Zduny
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 5 040 do 11 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Najnowsze komentarze