Praca: Referent
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- wspomaga prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw, w szczególności poprzez: zakładanie teczek, włączanie korespondencji do akt postępowań, przygotowanie korespondencji do wysyłki, kopiowanie dokumentów, sporządzanie spisów akt i porządkowanie akt
- przygotowuje projekty pism i decyzji o powtarzalnym charakterze, sporządzanych w związku z prowadzonymi w Oddziale sprawami
- przygotowuje akta celem ich przekazania do archiwum zakładowego, wykonuje zadania związane z zamawianiem, wypożyczaniem i kompletowaniem akt, w tym przechowywanych w magazynie akt podręcznych Oddziału
- wspomaga kierownika Oddziału w sprawach organizacyjnych, w szczególności związanych z przepływem korespondencji i informacji w Oddziale
- prowadzi sprawy związane z obsługą kadrową dotyczące pracowników Oddziału (m.in. sporządza projekty opisów stanowisk pracy i zakresów czynności; koordynuje czynności związane z planem urlopów, szkoleń)
- przygotowuje zestawienia oraz sprawozdania zlecone przez przełożonych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- podstawowa znajomość kpa, ustawy o gospodarce nieruchomościami, organizacji administracji publicznej
- komunikatywność
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (lub oprogramowania równorzędnego)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Komercjalizacji i Zarządzania Nieruchomościami
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości, pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby...
Specjalista ds. Komercjalizacji i Zarządzania Nieruchomościami
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości, pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby...
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i negocjowanie warunków z...
Najnowsze komentarze