Praca: Specjalista ds. administracji biura
- umowa o pracę
- asystent
- praca od zaraz
- pełny etat
- organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich,
- prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej,
- nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały eksploatacyjne i artykuły biurowe,
- wsparcie przełożonych w przygotowywaniu pism, raportów i analiz,
- współpraca z działami firmy w zakresie administracyjnym,
- ewidencja i obsługa środków trwałych, pojazdów oraz polis ubezpieczeniowych.
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- swobodne korzystanie z pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- umiejętność planowania pracy i ustalania priorytetów,
- komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność,
- mile widziane doświadczenie w administracji biurowej lub pracy z dokumentacją.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- realne możliwości rozwoju zawodowego i udział w szkoleniach,
- pracę w przyjaznym i międzynarodowym środowisku,
- kursy językowe oraz wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Asystent ds. biura i administracji
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zespołów w codziennych zadaniach, koordynacja przepływu korespondencji i dokumentów, przygotowywanie...
Sekreatrz miasta
W załączonym ogłoszeniu o naborze pkt. 3 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: [Inne] : staż pracy - 4 lata na stanowisku urzędniczym...
Asystent / Asystentka / Sekretarka
Najważniejsze obowiązki na oferowanym stanowisku: dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentacji firmowej zarówno w formie papierowej jaki i elektronicznej,...

Najnowsze komentarze