Praca: Specjalista ds. Kampanii Programmatic
- Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy.
- Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA.
- Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media.
- Analiza danych kampanii, opracowywanie raportów oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
- Przygotowywanie raportów dziennych, w tym analiza wydatków, wyników i tempa kampanii.
- Zapewnienie dokładności danych w narzędziach raportowych oraz systemach kampanijnych.
- Bieżąca komunikacja z zespołami Media Activation i wsparcie w codziennych zadaniach projektowych.
- Minimum 1,5 roku doświadczenia w obsłudze kampanii programmatic (DV360 lub inne DSP).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków biznesowych.
- Dobra znajomość Excela i Google Sheets.
- Analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
- Komunikatywność i zdolność pracy zespołowej.
- Pracę w międzynarodowym środowisku w strukturach WPP Media.
- Udział w globalnych projektach dla znanych marek.
- Możliwość rozwoju kompetencji poprzez szkolenia i certyfikacje branżowe.
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową Medicover.
- Dofinansowanie nauki języka angielskiego.
- Dzień zdrowia psychicznego dla pracowników.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w modelu hybrydowym – 2 dni w biurze.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do...
Programmatic Specialist
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland , you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver...

Najnowsze komentarze