Praca: Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i audytu
Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne. „Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Naszym wyzwaniem jest satysfakcja z pracy wszystkich pracowników.
- opracowywanie rocznych planów audytów i kontroli wewnętrznej,
- realizowanie działań kontrolnych oraz zadań audytowych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki,
- sporządzanie dokumentacji z przeprowadzanych czynności kontrolnych oraz audytowych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań kontrolnych oraz z wykonywania planów audytu,
- przeprowadzanie czynności monitorujących i oceniających wdrożenie zaleceń i rekomendacji wynikających z przeprowadzonych kontroli i audytów,
- prowadzenie i aktualizacja zbioru procedur dotyczących działań kontrolnych oraz audytowych w Spółce,
- współpraca z audytorami zewnętrznymi, auditorami i organami kontroli,
- inicjowanie kierunków prawidłowego działania oraz wskazywanie działań zapobiegawczych w powstawaniu nieprawidłowości,
- ocena systemu zarządzania ryzykiem związanym z realizacją celów Spółki,
- dokonywanie przeglądu ustanowionych mechanizmów kontroli wewnętrznej oraz wiarygodności i rzetelności informacji operacyjnych, zarządczych i finansowych,
- ocena efektywności i gospodarności wykorzystania zasobów Spółki,
- przegląd programów i projektów w celu ustalenia zgodności funkcjonowania Spółki z planowanymi wynikami i celami,
- ocena przestrzegania przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych Spółki.
- wykształcenie wyższe,
- wiedza z zakresu audytu wewnętrznego, kontroli, zarządzania przedsiębiorstwem,
- stosowne uprawnienia zawodowe i kwalifikacje potwierdzone certyfikatami/licencjami,
- doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku,
- mile widziane poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych,
- wiedza z zakresu zarządzania projektami,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- zdolności analityczne,
- nastawienie na współpracę, umiejętność pracy w grupie oraz indywidualnie,
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy, zdolność do realizacji różnorodnych zadań w tym samym okresie,
- inicjatywa i zapał do realizacji nowych wyzwań zawodowych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Najnowsze komentarze