Praca: Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok
Wymagania inne:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności,...
Specjalista obsługi klienta
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania...
Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa...
Najnowsze komentarze