Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie.
- Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy.
- Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami.
- Zarządzanie bazą danych klientów, przyjmowanie i ewidencja zleceń.
- Analiza rynku oraz monitorowanie ofert konkurencji w celu optymalizacji strategii sprzedaży.
- Prowadzenie pełnej dokumentacji sprzedażowej i współpraca z zespołem w zakresie realizacji zleceń.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel).
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży i rzetelnej obsługi klienta.
- Status osoby bezrobotnej lub osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz proaktywne podejście do klienta.
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność samodzielnego działania.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Wsparcie w adaptacji i wdrożeniu do specyfiki branży archiwizacji i digitalizacji.
- Niezbędne narzędzia pracy do efektywnego wykonywania obowiązków.
- Możliwość pracy w zespole, który ceni sobie współpracę i wzajemne wsparcie.
- Jasna i szybka ścieżka rekrutacji składająca się z jednego etapu.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i...
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa zgłoszeń klientów przez portal oraz e-mail. Rozwiązywanie spraw związanych z członkostwami. Rozpatrywanie reklamacji i udzielanie odpowiedzi na zapytania....
Najnowsze komentarze