Praca: Specjalista ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Administracja biurowa z obsługą komputera
Uprawnienia: Biegła znajomość MS Office
Uprawnienia: analiza potrzeb klienta
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagania inne:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Contact Centre Representative I with Dutch
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding...
Customer Services Professional with Finnish
Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of...
Customer Support Specialist with English and Polish
In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks. Work Type: work from home after 3 months Overall Job Purpose Client Overview Were passionate about...
Najnowsze komentarze