Praca: Specjalista ds. obsługi konsumenta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie na proponowanym stanowisku, wymagana znajomość systemów SAP Salesforce, Bazaar Voice, Team Viwer (nie są wymagane certyfikaty), nie jest wymagany certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego; oczekiwania mile widziane: doświadczenie w pracy na proponowanym stanowisku, doświadczenie w pracy z konsumentem amerykańskim
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 do 5 986,66 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Contact Centre Representative I with Dutch
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding...
Customer support specialist with German and English
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in...
Customer care representative with Polish
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct...
Najnowsze komentarze