Praca: Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji





- Przyjmowanie zgłoszeń dot. potrzeby zmian lub zauważonych błędów w oprogramowaniu.
- Zarządzanie incydentami, błędami i zgłoszeniami zmian od użytkowników.
- Komunikacja pomiędzy biznesem, a IT.
- Budowa bazy wiedzy dla nowych systemów.
- Udział w testowaniu i odbiorze poprawek oraz zmian.
- Wspieranie oraz szkolenie użytkowników.
- Współpraca z dostawcami oprogramowania.
- Raportowanie ilości oraz jakości obsługi zgłoszeń.
- Wiedza praktyczna oparta na doświadczeniu operacyjnym w nadzorze i utrzymaniu systemów oraz aplikacji, mile widziana systemów klasy ERP lub CRM.
- Praktyczna wiedza z zakresu wsparcia systemów – znajomość procesów obsługi incydentów, problemów oraz zmiany.
- Znajomość platformy Windows oraz ogólna wiedza z zakresu infrastruktury IT.
- Znajomość systemów obsługi zgłoszeń oraz bazy wiedzy np. Jira, Confluence.
- Łatwość w formułowaniu zagadnień technicznych na język biznesowy.
- Certyfikat ITIL,
- Doświadczenie w pracy z metodykami zwinnymi (Kanban, Scrum), a także w analizie lub testowaniu oprogramowania.
- Umowę o pracę na cały etat.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Praca w systemie hybrydowym (w jednym tygodniu 3 dni w biurze a w kolejnym tygodniu 2 dni w biurze).
- Elastyczny czas pracy.
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z benefitów na dogodnych warunkach oraz opieka medyczna Medicover (pakiet podstawowy w cenie 1 zł miesięcznie).
- Pracę w zespole nastawionym na profesjonalizm, realizację celów, ale również na dobrą atmosferę i wzajemne wsparcie.
- Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Najnowsze komentarze