Praca: Specjalista ds. wsparcia
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie w branży (wymagany staż - lata: 1)
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Wymagania inne:
doświadczenie na danym lub podobnym stanowisku
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania...
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami...
Starszy inspektor
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - stanowisko o charakterze administracyjno - biurowym; - praca przy komputerze oraz...
Najnowsze komentarze