Praca: Specjalista Dział ds. Inwestycji i Remontów


OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 166/25

 

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko

Specjalista

Dział ds. Inwestycji i Remontów

Oddział Regionalny AMW w Poznaniu

Specjalista Dział ds. Inwestycji i Remontów
Nr ref.: 166/25
Oferujemy:
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
  • przygotowywanie i realizacja w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań dotyczących inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
  • przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny, wzorów umów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz udział w pracach komisji przetargowych,
  • weryfikacja dokumentacji projektowej oraz weryfikacja i opracowywanie kosztorysów inwestorskich dla zadań realizowanych przez Oddział,
  • nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych w ramach posiadanych uprawnień,
  • nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach m.in. o zarządzanie nieruchomościami (lokalami, budynkami, gruntami) oraz umowach dotyczących utrzymania nieruchomości,
  • przygotowywanie sprawozdań, analiz i planów oraz korespondencji w zakresie właściwości Działu.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymagań wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość procesu budowlanego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu zadań remontowych,
  • znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych,
  • znajomość ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, kpa oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  • znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił zbrojnych RP,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność kosztorysowania ( program Norma Pro).
Wymagania dodatkowe:
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  • zdolności analityczne, komunikatywność, dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
OŚWIADCZENIA DO POBRANIA


Termin składania dokumentów:
28 października 2025 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 166/25”


lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online dostępny pod przyciskiem aplikowania.

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu, który znajduje się pod przyciskiem.

Najnowsze oferty pracy:

  • Firma:  Klient portalu Praca.pl
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Piła
    Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie sieci kontaktów. Doradztwo ubezpieczeniowe i dopasowywanie ofert do potrzeb klienta. Udział w szkoleniach i rozwój kompetencji...
  • Firma:  Logart Personnel Consulting
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Robakowo
    Zadania: Przyjmowanie i wydawanie towarów. Rozładunek, przeładunek i zabezpieczanie palet. Rozmieszczanie towaru i obsługa skanera. Utrzymanie porządku w magazynie i udział...
  • Firma:  Logart Personnel Consulting
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Poznań
    Zadania: Przyjmowanie i wydawanie towarów. Rozładunek, przeładunek i zabezpieczanie palet. Rozmieszczanie towaru i obsługa skanera. Utrzymanie porządku w magazynie i udział...
  • Firma:  Logart Personnel Consulting
    Dodane:  dzisiaj
    Lokalizacja:  wielkopolskie/ Emilianów
    Zadania: Przyjmowanie i wydawanie towarów. Rozładunek, przeładunek i zabezpieczanie palet. Rozmieszczanie towaru i obsługa skanera. Utrzymanie porządku w magazynie i udział...
Więcej ofert pracy

Praca

Stanowisko: