Praca: Specjalista obsługi klienta
Ogłoszenie numer: 9878680, z dnia 2025-05-25
Klient portalu Praca.pl
Specjalista obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail.
- Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM.
- Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center.
- Biegłość językowa niemieckiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B2.
- Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
- Dbałość o szczegóły i organizacja pracy.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Wsparcie team leadera.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik obsługi klientów w języku tureckim
Rozmowy z klientami osobiście i telefonicznie w języku tureckim, pokazywanie pokoi, rezerwacje pokoi, praca w godz. 11-19 Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język:...
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania...
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami...
Najnowsze komentarze