Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura
- Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej.
- Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań.
- Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych.
- Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu zaopatrzenia biura.
- Współpraca z kurierami, serwisami i dostawcami usług.
- Nadzór nad porządkiem i sprawną obsługą sprzętu biurowego.
- Obsługa Dokumentacji: Przygotowywanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentów (faktury, umowy).
- Wprowadzanie danych do systemów informatycznych i baz danych.
- Wsparcie Działów: Koordynacja przepływu informacji w firmie.
- Pomoc w organizacji szkoleń, spotkań i wyjazdów służbowych.
- Zaangażowanie w pracę.
- Umiejętność gradacji priorytetów.
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę na 0,5 etatu i terminowe wynagrodzenie.
- Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji.
- Wdrożenie na stanowisko pracy.
- Premie kwartalne uzależnione od wyników pracy.
- Po okresie próbnym: prywatna opieka medyczna za symboliczną opłatą (0,50 zł miesięcznie) z szerokim dostępem do specjalistów.
- Atrakcyjne świadczenia socjalne.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
- Udział w wolontariacie pracowniczym "Dobroczynni".
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Pracownik biurowy
-protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,-wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania,...
Pracownik biurowy
Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Pracownik biurowy do spraw archiwum
zgodny z przebiegiem programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe...

Najnowsze komentarze