Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Ogłoszenie numer: 8916730, z dnia 2024-04-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- czynności administracyjne,
- przygotowywanie raportów oraz sprawozdań,
- prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych,
- weryfikacja dokumentów,
- systematyczna praca z danymi klienta,
- praca w obszarze oprogramowania klienta.
Wymagania
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej(mile widziane),
- wysoka samodzielność oraz sprawność w pracy,
- zamiłowanie do pracy biurowej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office (w szczególności programu Excel oraz SharePoint),
- komunikatywność i otwartość,
- systematyczność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
- pracę zespołową,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,
- długofalową współpracę,
- szkolenie w zakresie stanowiska pracy,
- pracę „od zaraz”.
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Technik administracji
-Zapoznanie z zakresem działalności Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA, w szczególności zapoznanie się ze specyfikacją działania Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów...
Pracownik administracyjno-biurowy
Nauka:- analizowania sprzedaży,- obsługa urządzeń biurowych,- prowadzenia akt osobowych pracownika,-programu do obsługi. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Technik administracji
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: Obsługa pakietu biurowego MS Office Wymagania...
Najnowsze komentarze