Praca: Specjalista / Specjalistka ds. eventów i komunikacji wewnętrznej
- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
- Planowanie, realizacja i rozliczanie wydarzeń firmowych o różnej skali
- Koordynacja logistyki, harmonogramów oraz komunikacji związanej z eventami
- Współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi, w tym negocjowanie warunków
- Nadzór nad przebiegiem wydarzeń oraz zgodnością z założonym budżetem
- Organizacja konkursów i inicjatyw pracowniczych wraz z dokumentacją
- Współtworzenie komunikacji wewnętrznej i działań integracyjnych
- Doświadczenie w organizacji eventów firmowych lub projektów specjalnych
- Umiejętność planowania budżetu i rozliczania działań projektowych
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły
- Doświadczenie we współpracy z dostawcami oraz w koordynacji działań logistycznych
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i dyskrecja
- Stabilne warunki współpracy i jasno określony zakres odpowiedzialności
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Możliwość realizacji różnorodnych projektów eventowych i wizerunkowych
Sprawdź podobne oferty z wielkopolskiego
Specjalista ds. Eventów (k/m)
Do Twoich zadań należeć będzie: Planowanie, budżetowanie oraz rozliczanie projektów eventowych Organizacja i kompleksowa realizacja eventów firmowych, w tym m.in. spotkań...
Koordynator ds. Obsługi Konferencji i Bankietów (K/M)
Twoja misja W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację...

Najnowsze komentarze